Saturday, July 26, 2008

Hanum Beransur Pulih

'Sesungguhnya Allah S.W.T tidak menurunkan sesuatu penyakit itu melainkan diiringi dengan penawarnya' dan juga sabda Rasulullah S.A.W. yang bermaksud:
"Bagi Setiap penyakit ada ubatnya, maka apabila ubat itu sesuai untuk sesuatu penyakit, ia akan sembuh dengan izin Allah Azza Wajalla".



Alhamdulillah, Hanum dah semakin pulih. Dengan perubahan yang ketara berbanding dari first mula2 berubat dulu diharapnya Hanum pulih sepenuhnya.


Saat2 camni, semangat dan sokongan family terutamanya mak dan jugak adik beradik banyak membantu untuk Hanum pulih sepenuhnya. May take some time tapi dengan izin Allah, tiada benda yang mustahil. Insya Allah.



p/s : Family faces are magic mirrors. Looking at people who belong to us, we see the past, present, and future.

1 comment:

zinnirah humaira' said...

salm,,
masa kat sek dulu arwah mmg jns taknak org tau dia sakit,,,
bila sakit arwah tak suka org len susah hati,,tapi saya tak sampai ati tgk keadaan arwah,,penah 1 ketika tu arwah sakit dan kena duk bilik sakit,,saya temankan dia n tuam n sapu badan dia dgn ubat,,,
saya tido tepi katil,,,bila bangun dia menangis sbb saya semalaman temankan dia dan tak tido,,,saya sayangkan dia macam adik kandung saya sendiri,,,,